Maskeler Pazarı


Ne çok rağbet var şu pazara

Bir uğrayım dedim geçenlerde

Hepsi beni al diye çırpınıyor

Gülme maskesi mi desen

Ağırbaşlılık maskesi mi desen


Cesaret maskesi mi desen

Güç maskesi mi desen

Mutluluk maskesi mi desen

Tüm acil ihtiyaçlara uygun

Kendimizi kabul ettirecek türden

Tüm maskeler mevcut

“Hangisini istiyorsun” diye sordular bana

Ben “samimiyeti istiyorum” dedim

Birden irkildiler, afalladılar

“Onu kaybedeli çok oldu” dediler

“Neden bulmayı denemiyorsunuz” diye sordum

“Olduğumuz gibi kabul görmüyoruz, sevilmiyoruz” dediler

Derken uzaklardan bir ses duyuldu

“Buna inandırılmışsınız” dedi o ses

“Ancak ben varken sevilirsiniz

Ancak ben varken kendinizi bulursunuz

Sevgi denen o ışığı büyütürsünüz” dedi

Birden gözlerim parladı

Kendinden ne kadar emin ne kadar hayat doluydu

Gelen samimiyetti ve

Bu maskeler pazarından kurtulmak için bir tek ona ihtiyaç vardı.

Deniz Taşkın
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder