Sana Huzur Diliyorum...

İçimdeki o kutsal yerden muazzam bir ses yükseliyor.
"Sana huzur diliyorum, Yaşam!
Sana huzur diliyorum, Uyanış!
Sana huzur diliyorum, Keşif!
Sana huzur diliyorum, ah,
parlak ışığında yeryüzünün karanlıklarını içine çeken Gün!
Sana huzur diliyorum, ah,
gökyüzünün ışıklarına karanlığını örten Gece!
Sana huzur diliyorum, Yılın Mevsimleri!
Sana huzur diliyorum, yeryüzünü gençleştiren İlkbahar!
Sana huzur diliyorum,
güneşin görkeminin habercisi olan Yaz!
Sana huzur diliyorum, emeğin meyvelerini ve
zahmetin hasadını veren Sonbahar!
Sana huzur diliyorum, öfkesi ve fırtınasıyla
tabiata uyuyan gücünü veren Kış!
Sana huzur diliyorum,
yılların sakladıklarını ortaya çıkaran Yıllar!
Sana huzur diliyorum, çağların yok ettiğini
yeniden yaratan Çağlar!
Sana huzur diliyorum, bizi
ölümün bütünlüğüne götüren Zaman!
Sana huzur diliyorum, gözyaşlarına boğulurken
huzurla çarpan Yürek!
Sana huzur diliyorum, yaşamın sirkesini ve
ödünü tadarken, sevinçli selam sözcükleri mırıldanan Dudaklar!
Sana huzur diliyorum, güneşin perdesi ardında
bizden saklanırken, yaşamın ve ölümün dümenini
kullanan Ruh!"

Halil Cibran - 'Öz' kitabından
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder