Duygusal Özgürlük

mutluluk, özgürlük, eft
Bağımsızlıktan kastım olumsuz duygulardan özgürlüktür. Gelismenizi ve sizi kapasitenizi gerçekleştirmekten alıkoyan gizli engelleri aşmanızı sağlayan şey özgürlüktür.

Yıllar süren kendinden şüphe etmeden veya konuşma yapma isteksizliğinden veya sevilen birinin kaybından duyulan üzüntüden veya öfkeden veya tecavüz ya da diğer işkence biçimlerini kapsayan olumsuz anılardan özgürlüğü kastediyorum.


Daha fazla gelir kazanma, bu iş konuşmalarını yapma, yeni bir işe başlama, kilo verme, insanlarla rahatlıkla yakınlaşma veya bir konuşmacı, şarkıcı ya da komedyen olma özgürlüğünü kastediyorum.

Bu hapları kullanmanıza, alkol almanıza, bu sigaraları içmenize veya buzdolabını talan etmenize neden olan endişeden özgürlüğü kastediyorum.

Sevgiyi kolaylıkla ifade edebilme ve bu gezegende incelikle ve güvenle yürüme özgürlüğünü kastediyorum.

Şiddetli korkulardan veya fobilerden veya endişeden veya panik ataklardan veya travma sonrası stres bozukluğundan (PTSD) veya bağımlılık yaratıcı tutkulardan veya depresyondan veya suçluluktan ve bunlar gibi şeylerden özgürlüğü kastediyorum.

EFT’nin dünyanızı çarpıcı bir sekilde degiştireceğini düşünmekteyim.

** EFT’de uzun, aşırı fazla süren “bana hayat hikayenizi anlatın” özelliği yoktur.

** Hap yoktur.

** Acı vererek iyileştiren geçmiş travma olayları yoktur.

** Aylar veya yıllar sürmez.

** Kısa bir sürede gerçeklesir ve genellikle birkaç dakika içerisinde yapılır.

İnsanlar genellikle kalıcı olarak basit bir şe
kilde kendi duygusal ağırlıklarının ötesine geçerler ve yaşamlarını daha etkin bir şekilde devam ettirirler.

EFT, vücudun enerji sistemindeki dengesizliklerin kişinin psikolojisinde derin etkilere sahip olduğu bulgusuna dayanmaktadır. Vücudun belirli noktaları üzerine vurarak bu dengesizliklerin düzeltilmesi genellikle hızlı çarelere yol açar. Hızlıdan kastım bir çok sorunun birkaç dakika içerisinde yok olmasıdır!!!

Bazı sorunların çözümü daha uzun sürebilir, belki iki veya üç kısa seans. En zor olanları birkaç günden birkaç haftaya kadar süre gerektirebilir. Neyse ki bunlar azınlıktadır.

Gary CRAIG


EFT Seansları için: http://mordanismanlik.org/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder