EFT'de Astım ile İlgili Vaka Örneği

astım
ASTIM İLE İLGİLİ VAKA ÖRNEĞİ

Tüm hastalıkların asıl nedeninin olumsuz düşünce tarzından ve bunun da olumsuz duygulara yol açarak önce ruhsal sonrasında da bedensel olarak hastalığa sebep olduğu artık neredeyse herkes tarafından bilinen bir gerçek. Kanser gibi ölümcül bakılan hastalıklarda dahi altta yatan olumsuz duygular nötr hale getirilip olumlu bir bakış açısı kazanılarak iyileştiği de biliniyor. Ve hatta çoğu kişi tarafından da bu durum mucize olarak adlandırılır.


Ancak sufi büyüklerinin bu konuda dedikleri ortak bir söz vardır: Derdi veren dermanı da verir ve dermansız dert yoktur.

Astım hastalığı özellikle alerjik astım son yıllarda çok sık rastlanan bir durum. Ve bunun da sebebi uzmanların deyimi ile daha çok (diğer hastalıklar gibi) psikolojik sebeplere dayanıyor.

Tedavisi için bir çok seçenek söz konusudur. Bu seçenekleri araştırmak ise hastanın hastalığa ve tedavi şekillerine olan bakış açısına göre farklılık kazanır.

Fakat şunu unutmamak gerekir ki; bir sorunun çözümüne giden yollar birden fazladır birinin iyi geldiği noktada diğer seçenek tam alamıyla iyi gelmeyebilir. Burada yapılması gereken tüm seçeneklere karşı önyargısız olmak ve tedavi seçeneklerinin olumlu olumsuz yönlerini araştırmaktır.

EFT duygusal sorunlara bağlı olan rahatsızlıklarda etkili yöntemlerden biridir.

Astım ile ilgili bir vaka hikayesi:

"Kelly sunumlarımdan birinde ön sırada oturmaktaydı. Konuşmam sırasında güçlükle nefes alıp verdiğini duyduğumdan astımı belliydi. Hafif bir horlama gibi ses çıkartacak kadar şiddetliydi ve açıkça yanındaki insanların bazılarını rahatsız etmişti.

Sunumdan sonra topluluk huzurunda konusma korkusu için ona yardım etmemi istedi. İlginç, EFT’nin astımını rahatlatabilecegini anlamamıstı ve bu belirgin sorunu için yardım istememisti. Ona göre sadece ilaçlar yardım edebilirdi. Böylece onun topluluk huzurunda konusma korkusunu belirledik. EFT prosedürlerinin yaklasık 3. dakikasında, sesindeki saskınlıkla nefesinin rahatladıgını fark etti. Ve gerçekten de olmustu. Astımdan iz yoktu.

Çoğu zaman böyle “bonus sonuçlar” elde ederiz. Vücudun enerji sisteminin dengelenmesi digerlerine de fayda sağlayabilir. Bu yazıyı yazdıgım tarih itibariyle astım, nefes ve sinüsle ilgili sorunları kapsayan sadece birkaç sorun (belki 8 veya 10) belirledim. Her vakada açık bir ilerleme gördüm. Bununla, EFT’nin her uygulanışında ani bir rahatlama olduğunu söylemek istiyorum. Bununla birlikte, duygusal sorunlarda genellikle durum bu olsa da, EFT’nin sorunu sonsuza kadar yok ettiğini söylemiyorum. Kimi zaman nefes sorunları geri gelir ve ilave EFT turları gerektirir. EFT’yi sayabildiğimden fazla kişiye uyguladığımı ve bunların tamamını takip edebilmemin yapılamayacak bir şey olduğuna anlayış gösteriniz. Bu nedenle, kaç kisinin astım semptomlarından kurtulmak için tekrara ihtiyaç duydugunu bilemiyorum. Sadece iyilesme için büyük bir olasılık oldugunu biliyorum.

Gary Craig "

EFT Seanslarımız : http://mordanismanlik.org/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder