Hayat, Benim Hayatım


Her şey eskide kaldı… Şimdi sadece varmak istediğim noktaya odaklanmak var.

Kaliteli bir hayat için şimdi harekete geçme zamanı… Proaktif olma zamanı…

Hayat, Benim hayatım…. Her şey benim elimde… Değişim zamanı geldi de geçti belki de…

Hayatımın inisiyatifini elime alma zamanı…


Düşünerek, doğru seçimler yaparak, önceliklerimi belirleyerek, hedeflerime odaklanarak…Doğru insanlara değer verip, yanlış insanları ayıklayarak…


Bana değer veren ve sevenleri bir tarafa, diğerlerini ise çok uzak bir tarafa koyarak… Beni üzenlere dur diyerek; ben istemezsem kimse beni üzemez.

Her anlamda tıkanmış olabilirim. Ama bu böyle kalacak diye bir şey yok…

Zor zamanların üstesinden sadece “BEN” gelebilirim.

Bu potansiyelde bende var; sadece ortaya çıkarmam lazım…

Hayat bekle; yepyeni ben geliyorum.

Bu değişim gerekiyordu ki; ben başıma gelenleri yaşadım… Ve farkına vardım şimdi…


- alıntı -

*****
İnstagram: @deniz__tskn
Facebook: https://www.facebook.com/anlam.dunyasi 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder