Mükemmelliği İzlemek

Aşağıda kendi hayatınıza katabileceğiniz, bu sayede kendinizi kabul etme ve kendinize güvenme duygularınızı güçlendirebileceğiniz on inanç bulacaksınız. Bu ilham verici fikirler, Terry Orlick’in “Mükemmelliği İzlemek” adlı kitabından alınmıştır.

           1. Düşüncelerimi, duygularımı ve hareketlerimi kendim kontrol eder, onları sağlığımın , ilişkilerimin, işimin ve hayatımın kalitesini iyileştirecek biçimde kendim yönlendiririm.
           2. Ben iyi, değerli ve her şeye  layık bir insanım.
           3. Kendim için bugün koyduğum amaçlara ulaşabilmeyi başarırım.
           4. Sınırlarımı sınayacak risklere girme konusunda yeteneklerime ve yargılarıma güvenirim ve kararlarımın getireceği
                sonuç ve ödülleri kabul edip onlarla yaşamaya istekliyim.
           5. Hayatımı dayandırdığım değerlerden sorumluyum.
           6. Sorunlardan ve engellerden ders alırım, onların arasında büyüme iyileşme fırsatlarını bulurum.
           7. Ruhum,zihnim ve vücudum güçlü bir ekip oluşturur ve ben de bunları sivrilmek için seferber ederim.
           8. Ben kendi kendimin en dostu ve antrenörüyüm. Kendi kendimle konuştuğumda,teşvik edici, destekleyici ve
                saygılıyım.
           9. Her gün daha bilgili, daha meraklı, daha özenli, daha uyumlu, daha başarılı oluyor, kontrolü elime daha iyi
                alabiliyorum.
           10. Hayatımda ne olursa olsun, ben mutlu olmaya karar verdim
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder